سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علامه امینی، چهره بین‌المللی برای تمام جهان اسلام است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با اعضای دبیرخانه بزرگداشت علامه امینی گفت: علامه امینی، چهره بین‌المللی برای تمام جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان این که کتاب الغدیرعلامه امینی جاودانه بودن رسالت پیامبر را تبیین می‌کند گفت: برگزاری بزرگداشت برای این علامه، فقیه محدث، متکلم، مورخ و نسخه شناس می‌تواند گوشه‌ی از تلاش‌های این عالم بزرگ شیعه را برای عموم معرفی کند.

دبیر همایش بزرگداشت علامه امینی هم در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: این همایش یک حرکت علمی وترویجی است که با مشارکت ۴ استان همزبان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل در زادگاه علامه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صلاح زاده با بیان اینکه این حرکت فتح بابی برای کار‌های بعدی و تاثیر گذار است گفت: چاپ کتاب نامه مقالات که یک منبع ارزشمند برای محققین است.
 
پژوهشگران هنرمندان و علاقمندان می‌توانند مقالات و آثار ادبی و هنری خود را در محور‌های سیره علمی، آرا و اندیشه‌ها و ابتکارات و نو آوری‌های علمی علامه امینی و روش‌شناسی الغدیر را تا پنجم مردادماه به نشانی amini_hamayesh@ ارسال کنند.
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.