دومین همایش علمی- پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی در پنجم مرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشکاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر گفت: همایش در روز پنجم مردادماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به میزبانی فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که سخنران اصل این مراسم نیز دکتر صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مقدم مطالعات نظری و مطالعات کاربردی را از محور‌های فراخوان مقاله در این همایش اعلام کرد.

وی افزود: در حوزه مطالعات نظری، مفهوم‌شناسی کرامت انسانی در فرهنگ عمومی، بررسی تطبیقی کرامت انسانی در فرهنگ رضوی و مکاتب بشری مورد توجه است و در حوزه مطالعات کاربردی نیز آثار کرامت انسانی در فرهنگ رضوی زندگی فردی و اجتماعی و ... آسیب‌ها و چالش‌های فراروی تحقق کرامت انسانی در جهان معاصر و راهکار‌های رفع آن با الهام از آموزه‌های رضوی مد نظر قرار دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: ٦٠ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که اینک داوری آثار به پایان رسیده و در روز پنجم مرداد همزمان با ارائه برخی از این مقالات، نفرات برتر در حضور وزیر معرفی خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد: این جشنواره بر رعایت حقوق کرامت انسانی در قوانین و مقررات تاکید دارد تا جامعه به سمت توجه به کرامت انسانی قدم برداد و آن را به عنوان یکی از اولویت‌های جامعه قرار دهد.

 

انتهای پیام/خ
برگزاری همایش علمی پژوهشی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.