سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۲ تیرماه سال ۹۹؛

دستگیری سوداگران مرگ در آمل / سارق خانه‌های نوشهر به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۲ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۲ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، طرح کنترل محور‌های مواصلاتی با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از تشکیل تیم عملیاتی، به یک خودروی سواری حین تردد در محور هراز مشکوک شدند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۷ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

او افزود: در این ارتبط ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق منزل در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شرق حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از شناسایی و دستگیری سارق در اقدامی عملیاتی خبر داد و افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته به هشدار‌های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۱۰ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان گلوگاه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به ۲ فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بودند، مظنون شدند.

سرهنگ حسن زاد ه گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.