سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه سنجش سلامت جسمانی نو آموزان در گناوه راه‌اندازی شد

پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در گناوه راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه در افتتاحیه این پایگاه بیان کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز آغاز شد و با توجه به شرایط فعلی کشور به دلیل وجود ویروس کرونا همه ضوابط بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شود.

او افزود: برنامه‌ریزی و نوبت دهی به شکلی است که هیچگونه ازدحام و تجمع در این آموزشگاه به وجود نمی‌آید و خانواده‌ها از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: این پایگاه به منظور جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی کشور از طریق تشخیص به موقع مشکلات کودکان فعالیت می‌کند.

اسکندر احمدی عنوان کرد: اهداف این سنجش پیشگیری از بروز و تجدید بیماری های، کمک به بهبود کیفی آموزش، بررسی میزان شیوع اختلالات جسمی و روانی کودکان در بدو ورود به دبستان است.

او تاکید کرد: این پایگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ۲۲ تیرماه تا پایان مردادماه فعالیت خواهد کرد و در مجموع ۱۲۰۰ نفر از نو آموزان باید در این پایگاه مورد سنجش قرار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا حساسیت ویژه‌ای در انجام کار با رعایت فاصله اجتماعی و همچنین تمامی ضوابط بهداشتی با ضدعفونی لحظه‌به‌لحظه رعایت می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.