سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام مدارس استان اردبیل به سیستم گرمایشی مجهز می‌شوند

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تا یک هفته آینده تمام مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ فضای آموزشی در قالب ۱۰ هزار کلاس در استان اردبیل دایر است که سعی کردیم در سال‌های اخیر با جذب اعتبارات ملی، استانی و خیرین در حوزه مقاوم‌سازی، استانداردسازی سیستم حرارتی، تعمیر و تجهیز مدارس و ... به خوبی فعالیتمان را انجام دهیم.

او به اقدامات گسترده برای استانداردسازی تاسیسات حرارتی مدارس استان به عنوان دغدغه مردم و مسئولان اشاره و افزود: با توجه به وقوع حوادث تلخ و ناگوار در مدارس به دلیل استفاده از بخاری‌های نفتی و غیراستاندارد نوسازی مدارس در یک حرکت انقلابی سعی کرد تا همه مدارس را به سیستم حرارتی استاندارد مجهز کند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: سال گذشته با اولویت ۳۶۸ مدرسه در استان که دارای علمک گاز بوده، اما از بخاری نفتی استفاده می‌کردند، سعی شد تا این مدارس به سیستم مناسب و استاندارد گرمایشی مجهز شوند.

لطفی افزود: امسال نیز برای ۲۵۱ مدرسه که گازکشی به آن‌ها انجام نشده بود، فعالیت‌هایمان را متمرکز کردیم تا با همکاری شرکت گاز این اقدامات انجام شده و ما نیز وسایل گرمایشی آن‌ها را تهیه کنیم.

او بیان کرد: تا ۱۰ روز آینده با تجهیز ۲۵۱ مدرسه فاقد تجهیزات گرمایشی استاندارد برای همیشه بساط مدارس دارای بخاری‌های نفتی برچیده شده و همه مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهد شد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: در اولویت بعدی تلاش می‌کنیم تا ۱۴۰ مدرسه استان را که از بخاری گازی استفاده می‌کنند، به تاسیسات موتورخانه مرکزی، رادیاتور و یا پکیج تبدیل کرده و نگرانی‌ها از بابت فعالیت بخاری‌های گازی را نیز رفع کنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.