سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر اقلام کالا‌های اساسی و لوازم خانگی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نظارت بر اقلام کالا‌های اساسی و لوازم خانگی در استان اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: نظارت بر اقلام کالا‌های اساسی و لوازم خانگی به عنوان اقلام حائز اهمیت برای بازرسی از واحد‌های صنفی تاکید شده و بر این اساس، احتکار، اختفا و امتناع از عرضه، اعلام موجودی و رعایت قیمت مصوب از جمله نکاتی است که بازرسان در بازرسی‌های خود از بازار و واحد‌های تولیدی، لحاظ خواهند کرد.

او در راستای ضرورت نظارت ویژه بر بازار در استان افزود: بازرسین سازمان و اتاق اصناف با تشکیل اکیپ مشترک به همراه شعبه سیار تعزیرات حکومتی، ضمن رصد و کنترل قیمت‌ها در بازار، هرگونه تخلف صنفی در این زمینه برخورد می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت برخی از کالا‌های اساسی از جمله گوشت مرغ در سطح بازار، بر اساس گزارشی که توسط نماینده پشتیبانی امور دام ارائه گردید نسبت به توزیع گوشت مرغ منجمد به هر مقدار نیاز استان از محل ذخائر و سهمیه‌های اختصاص داده شده به استان، اقدام خواهد شد.

صادقی بیان کرد: در حال حاضر توزیع مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رفاهی و تعاونی ادارت صورت می‌گیرد.

او گفت: بازرسین سازمان و اتاق اصناف تاکید شده کار نظارت و گزارش دهی تخلفات بازار را بصورت دقیق و به نحو احسن انجام دهند تا با افراد متخلف که قیمت‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند و باعث ایجاد اختلال در بازار و تضییع حقوق مصرف کنندگان می‌شوند، قاطعانه برخورد شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.