معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۳۰۰ تن مرغ منجمد در فروشگاه‌های معتبر استان اردبیل توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان گفت: طی روز‌های آینده ۳۰۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار و فروشگاه‌های معتبر استان اردبیل برای تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

او در خصوص تنظیم بازار و ادامه روند نظارت و کنترل بازار با شدت بیشتر و برخورد با متخلفین خبر داد و افزود: رصد بازار، تامین به موقع کالا‌های ضروری و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی  در استان اردبیل اجرا شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: از طریق کارگروه تنظیم بازار کشوری به استان‌ها اختیارات لازم داده شود تا در صورت کمبود و یا افزایش قیمت برخی از اقلام در بازار، در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها مقداری از کالا‌های ذخیره سازی شده با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان اردبیل به بازار تزریق شود.

عزیزی تصریح کرد: در شرایطی تولیدات داخلی نسبت به سرانه مصرف کم باشد بازار دچار نوساناتی می‌شود که راه چاره آن واردات کالاست، ولی اگر میزان تولیدات بیشتر باشد علاوه بر تامین نیازمند‌های داخلی مازاد آن به خارج صادر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.