سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام مطرح کرد؛

‌اختصاص اعتبار برای سامان‌دهی مجتمع بین‌راهی بیشه‌دراز ایلام

شنبه زاده از اختصاص اعتبار برای سامان‌دهی مجتمع بین‌راهی بیشه دراز شهرستان دهلران خبر داد.

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: با اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، عملیات ساماندهی مجتمع خدماتی بهداشتی و بین راهی بیشه دراز واقع در شهرستان دهلران آغاز می‌شود.

او عنوان کرد: روستای بیشه دراز با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی، قرار گرفتن در مسیر اصلی عتبات عالیات، موقعیت مرزی و جاذبه‌های بکر طبیعی، تاریخی، مذهبی و دفاع مقدس یکی از روستا‌های مهم استان از نظر گردشگری است که در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر اربعین، اقدام به ساماندهی مجتمع خدماتی بهداشتی بین راهی در این روستا کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اضافه کرد: این مجتمع با توجه به مشکلات گذشته جزو واحد‌های غیرفعال بود که خوشبختانه با اختصاص اعتبار مورد نیاز، فعال و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

شنبه‌زاده از تکمیل زیرساخت‌های گردشگری روستای بیشه دراز به‌عنوان روستای هدف گردشگری خبر داد و عنوان کرد: بیشه‌دراز یکی از نادرترین روستا‌های استان ایلام است که چهار نوع جاذبه گردشگری منحصربه فرد دارد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.