سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۵۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به اصناف آسیب دیده از کرونا

۵۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به اصناف آسیب دیده از کرونا در استان چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا رئیسی مدیرکل امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کمک به اصناف آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، ۵۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به این استان اختصاص یافت.

او افزود: ۱۴ رشته در استان شامل رستوران ها، مراکز اقامتی و گردشگری، حمل و نقل درون و برون شهری، دفاتر خدمات مسافربری، تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، توزیع آجیل و خشکبار و قنادی، باشگاه‌های ورزشی و تفریحی، مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی، هنری و رسانه ای، مراکز توزیع و فروش صنایع دستی، آزمایشگاه ها، سالن‌های زیبایی، گرمابه‌ها و مرغداری‌ها از جمله این اصناف آسیب دیده است.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات با سود ۱۲ درصد و با تنفس از مهر ۹۹ و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز می‌شود.

او ادامه داد: در این طرح به کارگاه‌های آسیب دیده به ازای هر کارگر بیمه شده تأمین اجتماعی، ۱۲ میلیون تومان تسهیلات، به حساب کارفرما واریز می‌شود و برای کارگاه‌هایی که با دستور ستاد کرونا تعطیل شده اند، به ازای هر کارگر ۱۶ میلیون تومان تهسیلات پرداخت خواهد شد.

رئیسی گفت: به رانندگان و سایر واحد‌های صنفی خویش فرمایی نیز که ثبت نام آن‌ها در سامانه کارا تأیید شده باشد نیز تسهیلات شش میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

او افزود: افرادی که از سامانه کارا برای آن‌ها پیامک ارسال شده به مدت یک هفته فرصت دارند تا به بانک‌های عامل مراجعه کرده و تشکیل پرونده بدهند و بانک‌ها بایستی تا پایان مرداد تسهیلات را به حساب متقاضیان واریز کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.