سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم یزد، مراقب باشید/ استان دوباره در وضعیت هشدار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از افزایش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد.

محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در استان، گفت: ۲۲۱ نفر براثر کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او با بیان اینکه کرونا با هیچ کس شوخی ندارد، مردم این ویروس را جدی بگیرند، ادامه داد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامتی خود، خانواده و جامعه، ارتباط مستقیم اجتماعی را کم کرده، در خانه بمانند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

نوری شادکام با اشاره به افزایش بیماران بدحال در مراکز بهداشتی استان، اظهار داشت: ۵۳ بیمار در بخش آی سی یو و مراقبت های ویژه بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: شهروندان در محیط‌های عمومی و هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید از ماسک استفاده کنند.

او  با اشاره به اینکه  این بیماری با کسی تعارف ندارد، گفت: شهروندان یزدی مراقب باشند و  با رعایت اصول بهداشتی برای ریشه کنی این بیماری کمک کنند.

نوری شادگام تصریح کرد: بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی، دوره همی های خانوادگی و رعایت نکردن فاصله اجتماعی سبب شد بیماران کووید ۱۹  در استان افزایش و استان در وضعیت هشدار قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.