سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش خانواده در ترویج الگوی فرهنگی عفاف و حجاب

حجت الاسلام چراغی پور گفت: خانواده در ترویج الگوی فرهنگی عفاف و حجاب در درون جامعه نقشی مهم و تاثیرگذار ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور رئیس کانون فرهنگی ، هنری مساجد استان ایلام در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان ایلام ، با بیان اینکه خانواده در ترویج الگوی فرهنگی عفاف و حجاب در درون جامعه نقشی مهم و تاثیرگذار ایفا می‌کند ، گفت: خانواده‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش ممتاز و غیر قابل انکار دارند.

او با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی ، اظهار کرد: تامین امنیت کشور توسط کارکنان ناجا در این مراسم مهم و مثال زدنی بوده است.

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به نبود یک مد و الگوی اسلامی مناسب در جامعه و پرورش آن برای استفاده عامه مردم ، ادامه داد: خانواده می‌تواند نقش فرهنگی مناسبی را در جهت ترویج عفاف و حجاب ایفا کند.

او به فعالیت فرهنگی یک هزار مسجد و بقاء متبرکه در استان اشاره کرد و افزود: با یاری خداوند و ائمه اطهار ، ظرفیت مناسبی در جهت ترویج فرهنگ اسلامی ایجاد شده است.

رئیس کانون فرهنگی ، هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه ۳۰۷ کانون فرهنگی ، هنری در مساجد فعالیت دارند ، مطرح کرد: آموزش‌های مهمی توسط کارشناسان مجرب و به صورت چهره به چهره در مناطق کم برخوردار به منظور ترویج فرهنگ و عفاف انجام شده است.

او بیان کرد: این کانون آمادگی کامل برای استفاده از کارشناسان پلیس در حوزه پلیس فتا ، مواد مخدر ، مشاوره و مددکاری و غیره را دارد تا بتوانیم با استفاده از نظرات کارشناسانه ، راه ورود آسیب‌های موجود را در جامعه ببندیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.