سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بختیاری زاده، آخرین گزینه کمیته جوانان برای سرمربیگری تیم ملی / دست‌های خالی برای معجزه!

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان امیدوار است تیمش را به جام جهانی برساند، اما در این راه مشکلات زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری زاده، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز برای تیم ملی مقابل آنگولا گلزنی کرد، به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد.

فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان درصدد بودند تا حمید استیلی، علیرضا منصوریان و یا اکبر محمدی را به عنوان سرمربی این رده انتخاب کنند که آن‌ها پیشنهاد فدراسیون را رد کردند.

در ادامه سئول نشین‌ها به امیرحسین پیروانی و  ۲ مربی دیگر پیشنهاد دادند که آن‌ها نیز هدایت تیم جوانان را نپذیرفتند تا سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب شود.

آخرین گزینه کمیته جوانان، سهراب بود که با فدراسیون به توافق رسید و قرار است به زودی اردو‌ها را برگزار کند. این مربی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های نفت امیدیه، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان را داشته، امیدوار است همراه با تیم ملی جوانان به جام جهانی صعود کند.


بیشتر بخوانید


نخستین دستیار قطعی او در تیم جوانان، فرشاد بختیاری زاده است که در تیم ملی به عنوان مربی دروازه بان‌ها فعالیت می‌کند.  

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی درحالی از چند ماه دیگر قرار است آغاز کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات این تیم تعطیل بوده و به همین دلیل کادرفنی کار خیلی سختی دارد.

همچنین وضعیت مالی فدراسیون فوتبال نیز به شدت بد است و کمبود بازی‌های تدارکاتی و امکانات شاید سبب شود یوز‌های جوان نتوانند به جام جهانی برسند.

به هرحال برای صعود و کسب نتایج خوب، نیازمند یک معجزه است و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ تير ۱۳۹۹
آقای بختیاری زاده چطوری به این فدراسیون نشینها اعتماد کردی این آقایان مثل مافیا به هیچ چیز وبه هیچکس رحم نکرده ورحم نخواهند کرد ،تا هنوز هیچ اتفاقی نیافته