حمید استیلی از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران تا پایان هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران که در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران بیان کرد: جلسه کمیته فنی برگزار و فریدون معینی هم به اعضای کمیته فنی اضافه شد. درباره انتخاب مربی تیم ملی جوانان هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. گزینه‌های زیادی برای حضور در این پست هستند و مربیان خوبی داریم.

او افزود: کمیته فنی ملاک‌هایی برای انتخاب سرمربی جوانان دارد. قرار است یکشنبه جلسه کمیته فنی برگزار شود و پس از آن با نبی جلسه خواهیم گذاشت.

استیلی ادامه داد: سرمربی تیم ملی را تا پایان هفته آینده انتخاب خواهیم کرد. کریم باقری با نبی درباره تیم ملی جلسه داشت. منصوریان جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی جوانان بود، اما جوابی به ما نداد. با فکری صحبت نکردیم، چون او تیم دارد.


بیشتر بخوانید

استیلی در پایان گفت: اردو‌ها باید برگزار شود، چون ملی پوشان بدون اردو نمی‌توانند اعزام شوند. مهم‌ترین مسئله انتخاب سرمربی تیم ملی است. اگر تا یکشنبه به جمع بندی برسیم و سرمربی انتخاب شود که انتخاب شده، اما اگر نشود با کمک مربی تیم ملی کار را شروع می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار