سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز بهره‌برداری از ۱۶ واحد خانه مسافر در بوشهر صادر شد

مجوز بهره برداری از ۱۶ واحد خانه مسافر با ایجاد اشتغال مستقیم برای پنج نفر در بوشهر صادر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: ۱۶ واحد آپارتمان متمرکز به صورت کامل با عنوان خانه مسافر با همکاری بخش خصوصی فعال شده و به طور مستقیم برای ۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

سکینه سالاری افزود: این مجتمع ۱۶ واحدی در کنار پذیرش گردشگر، در آینده نزدیک رستوران خود را افتتاح خواهد کرد که هم به اشتغال بیشتر کمک می‌کند و هم با ارائه چنین خدماتی باعث رضایتمندی بیشتر مسافران خواهد شد.

او تعریف ساختار ضابطه‌مند برای فعالیت خانه‌های مسافر را ضروری دانست و بیان کرد: خانه‌های مسافر در زمان اوج سفر کمک کننده هستند و نمی‌توان نقش آن‌ها را در اسکان مسافر در چنین بازه‌های زمانی نادیده گرفت، ولی نیاز است با ضابطه‌مند کردن فعالیتشان مشکلات را در این حوزه به حداقل رساند.

صدور مجوز ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر همچنین از صدور مجوز فعالیت برای چهار دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی در استان خبر داد و گفت: این دفترها در شهرستان‌های بوشهر، دیر و عسلویه فعالیت خواهند کرد.

سالاری عنوان کرد: برای راه اندازی این دفترها در مجموع ۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و بهره‌برداری از آن‌ها به طور مستقیم برای ۱۷ نفر شغل ایجاد کرده است.

او گفت: اکنون ۳۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان بوشهر فعالیت دارند که برای ۱۳۹ نفر اشتغال مستقیم و ۱۱۷ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.