معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی بوشهر گفت: نظارت بر تاسیسات گردشگری برای اطمینان از اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور مستمر ادامه دارد.

نظارت بر هتل هابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان خرداد با توجه به شیوع بیماری در شرایط کنونی و نیاز به رعایت صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری، ۲۳۹ بازدید و نظارت میدانی از این تاسیسات انجام گرفت.

او افزود: در این مدت ۳۹ مورد بازدید از هتل‌ها، ۳۷ مورد از هتل آپارتمان‌ها، ۳۲ مورد از مهمان پذیر‌ها، ۵۹ مورد از رستوران‌های بین راهی و سفره خانه‌ها و ۷۲ مورد بازدید از شرکت‌های خدمات گردشگری و دفاتر مسافرتی  صورت گرفت.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی بوشهر ادامه داد: هفت گروه نظارتی در شهر بوشهر و پنج  گروه دیگر در سایر شهرستان‌ها بر عملکرد واحد‌های اقامتی دارای مجوز از این اداره کل، به طور مستمر نظارت می‌کنند.

سالاری به فعال بودن ۲۰ هتل و هتل آپارتمان در استان اشاره کرد و  افزود: مجموع هتل‌های استان ۶۸۳ اتاق و هزار و ۵۳۷ تخت دارند و در کنار آن‌ها، مهمان پذیر‌ها با ۳۳۰ اتاق و  هزار و ۶۵ تخت در این حوزه به گردشگران و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

او رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در این شرایط ضروری دانست و تاکید کرد: نظارت‌ بر تاسیسات گردشگری ادامه دارد و همه تلاش ما در کنار رونق گردشگری، پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و کاهش ابتلا به این بیماری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.