سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند نفر از دهیاران آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شدند؟

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی گفت: پنج نفر از دهیاران استان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه در صحت کامل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کرمی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت روز دهیاری که به صورت ارتباط تصویری با فرمانداران، بخشداران و دهیاران منتخب استان برگزار شد، گفت: در ۴ سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در روستا‌های آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده و فقط امسال ۱۰۹ پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان آماده بهره برداری است که امیدواریم در آینده نزدیک افتتاح شود.

کرمی از همکاری دهیاری‌های استان برای مدیریت و مقابله با کرونا قدردانی کرد و افزود: پنج نفر از دهیاران استان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه در صحت کامل هستند.

 صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه از همکاری دهیاران استان با دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مدیریت و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: انتظار داریم که دهیاران نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از تشکیل هرگونه تجمع اعم از مراسم عزا و عروسی در روستا‌ها به کار گیرند.

 گرشاسبی فرماندار مرند به نمایندگی از فرمانداران استان در خصوص موانع و مشکلات مدیریت روستایی با محوریت دهیاری‌ها،  حسین‌جانی بخشدار ترکمانچای به نمایندگی از بخشداران استان درخصوص نقش دهیاری‌ها در توسعه اشتغال پایدار روستایی و جهش تولید،  شعبه‌ای دهیار روستای زوارق بناب و محمدی دهیار روستای باغ‌یعقوب تبریز به نمایندگی از دهیاران استان درخصوص نقش دهیاری‌های هدف گردشگری در توسعه و رونق اقتصادی روستا و همچنین نقش دهیاری‌ها در مدیریت بحران کرونا به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.