سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی وزارت بهداشت وارد کرمانشاه شد/راه‌اندازی رشته‌های جدید با ساز و کار‌های توسعه‌ای

معاون آموزشی وزارت بهداشت با استقبال رییس و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی وارد کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با استقبال رییس و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی وارد کرمانشاه شد و در این سفر اخوان مسئول کلان منطقه‌ی آمایشی ۳ و معاون اجرایی معاونت آموزشی و آیتی دبیر شورای گسترش وزارت بهداشت او را همراهی می‌کنند.

بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی، شرکت در شورای آموزشی دانشگاه، بازدید از تعدادی از فضا‌ها و پروژه‌های آموزشی و تصمیم گیری در خصوص توسعه بخش آموزشی دانشگاه از برنامه‌های حق دوست در این سفر یک روزه است .

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسیاری از رشته‌های در حال تدریس در دانشگاه‌ها اکنون کارایی خاصی ندارند و باید به دنبال راه‌اندازی رشته‌های جدید با ساز و کار‌های توسعه‌ای و کاربردی در دانشگاه باشیم.

علی‌اکبر حقدوست افزود: نگاه ملی خود را به رشته‌های دانشگاهی باید تغییر دهیم تا جامعه پزشکی بتواند خدمات بهتری به مردم ارایه دهند.

او گفت: هر دانشگاه باید مسیری به دور از تکرار و خلاقانه انتخاب کند تا بتواند در مسیر پیشرفت و توسعه علمی و آموزشی موفق عمل نماید.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای تیم بسیار علاقه‌مند و توانمند مدیریتی، علمی و آموزشی است و باید در کنار توسعه کمی باید توسعه کیفی دانشگاه نیز بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

حقدوست افزود: با توانمند سازی دانشگاه در زمینه‌های مختلف علمی و آموزشی و پذیرش دانشجو‌های خارجی به ویژه با بهره گیری از موقعیت هم مرز بودن با کشور عراق می‌توان در پیشرفت و توسعه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گام برداشت.

او گفت: با سرمایه گذاری در این زمینه، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می‌تواند در آینده نزدیک جایگاه اصلی خود را در کشور به دست آورد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.