سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۸ واحد صنفی در پلدختر پلمب شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر گفت: در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی ۴۸ واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  جهانگیر اکبری گفت: طی سه ماهه اول سال جاری از سوی اداره صمت شهرستان پلدختر تعداد ۹۸۹ مورد بازرسی انجام شده که ۳۹ مورد از این تعداد، منجر به تشکیل پرونده شد.

وی افزود: ۱۳۹ پرونده از ابتدای سال جاری تا کنون از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رییس اداره صمت پلدختر بیان کرد: این اداره با همکاری سایر ادارات از ابتدای سال جاری تاکنون برای انجام برنامه ها در راستای مقابله با بیماری کرونا ۳۰ موردگشت مشترک تشکیل داده است.

وی اضافه کرد: با انجام این گشت های مشترک تعداد ۲۸ نانوایی متخلف مشخص و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

اکبری یادآورشد: سال گذشته یک مورد احتکار به ارزش ۴ میلیارد و۳۹۰ میلیون ریال به اداره صمت پلدختر گزارش شد، که ازسوی این اداره، برخوردهای قانونی با متخلف صورت گرفت.

رییس اداره صمت پلدختر از نیروی انتظامی خواست خودروهای حامل گندم، آرد، دام های بدون مجوز دامپزشکی و مرغ زنده را توقیف و با آنها برخورد قانونی انجام دهند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.