سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای آمادگی عملیاتی محیط بانان استان مرکزی

دوره آموزشی ارتقای آمادگی عملیاتی برای محیط بانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دوره آموزشی ارتقای آمادگی عملیاتی و آشنایی باسلاح سازمانی و تجهیزات دفاعی ویژه محیط بانان استان مرکزی برگزار شد.

عباس جودکی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی گفت: در این دوره آموزشی که با همکاری فرماندهی پدافند غیرعامل ۴۲ قدر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک برگزار شد حدود ۴۰ محیط بان از سراسر استان مرکزی شرکت داشتند.

جودکی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای آمادگی دفاعی و عملیاتی ماموران یگان حفاظت محیط زیست در مواجهه با حوادث احتمالی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست و تسلط آنان به قوانین مرتبط با بکارگیری سلاح ذکر کرد.

او ادامه داد: محیط بانان در این دوره طی آموزش تئوری و عملی، ضمن آموزش اصول کار با سلاح سازمانی و آموزش تیراندازی در میدان تیر، با قوانین بکارگیری سلاح، چگونگی تیر اندازی، نحوه تنظیف و رفع عیوب سلاح آشنا میشوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی بر نقش آموزش و تداوم دوره‌های آموزشی برای محیط بانان به منظور پایش و رصد هرچه بهتر و بیشتر مناطق تحت مدیریت و ارتقا ضریب حفاظتی مناطق، اشاره تا کید کرد.

او اظهار کرد: نظر به حضور محیط بانان در عرصه‌های طبیعی استان مرکزیو حوادثی که روزانه با آن مواجهند برگزاری این قبیل دوره‌ها ضروری است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.