سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خبر داد;

دستگیری عمده فروش مواد مخدر در دهلران

سرهنگ مکی از دستگیری عمده فروش مواد مخدر در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: به دنبال درخواست شهروندان مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) و کارکنان انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران در این عملیات مشترک با اشراف اطلاعاتی کامل ، در محور‌های مواصلاتی شهرستان دهلران ، این عمده فروش مواد مخدر را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 مکی اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و تعقیب گریز فراوان ، به صورت شبانه و در یک عملیات حرفه‌ای یک خودرو سواری را توقیف کردند.

او با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به صورت ماهرانه‌ای مواد را داخل درب عقب خودرو سواری جاسازی کرده بود ، افزود: از این خودرو مقدار ۳ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک آماده توزیع کشف شد.

او بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی و از آن طریق نیز روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مطرح کرد: از مردم خواستاریم تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر ، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.