سرهنگ علی محمدی از نقش موثر موسسات حفاظتی و مراقبتی در ارتقا نظم و امنیت جامعه خبر داد و گفت: هدف پلیس پیشگیری ، ارتقا سطح آرامش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: ایران امن‌ترین کشور منطقه است و این دستاورد با تلاش نیرو‌های امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی و با یاری اقشار مختلف جامعه محقق شده است.

او با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است ، افزود: هدف پلیس پیشگیری ، جلوگیری از رخداد جرائم و ارتقا سطح آرامش در جامعه برای شهروندان است.

علی محمدی ادامه داد: در حوزه پیشگیری انتظامی، پلیس نقش رسمی و مؤسسات حفاظتی و مراقبتی به عنوان زیر مجموعه مرکز انتظامی نقش غیر رسمی دارند که این مؤسسات باید با عملکرد مناسب موجب اطمینان جامعه و رونق گرفتن فعالیت این بنگاه‌ها شوند و این مهم جز با رعایت نظم و انضباط کامل و ارتقا واکنش سریع محقق نخواهد شد.

او با اشاره به درخواست بعضی از مشاغل حساس برای دریافت تجهیزات دفاع شخصی، بیان کرد: تنها نماینده رسمی و تحت نظارت پلیس پیشگیری در استان جهت تحویل تجهیزات دفاع شخصی برای مقابله با مجرمان و حفظ جان و اموال اشخاص ، مؤسسه بیداردلان مانشت بوده و دارای مجوز رسمی از مرکز انتظام ناجا می‌باشد و فعالیت سایر مؤسسات و افراد شخصی در این زمینه ممنوع و قابل برخورد قانونی است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.