سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

کار شهرداران و دهیاران خدمت به مردم است

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی گفت: شهرداران و دهیاران باید بدانند که کارشان در حقیقت خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از دهیاران و شهرداران استان با بیان اینکه شهرداران و دهیاران باید بدانند که کارشان در حقیقت خدمت به مردم است گفت: فرصت خدمت رسانی به مردم به خصوص در دستگاه‌های خدماتی نعمتی است که باید از آن به خوبی بهره برد.

او افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌بایست پاسخگویی مناسب به مردم را یک اولویت بدانند، زیرا همه خادمان مردم هستیم و اساس و محور کار ما باید مردم باشند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه شهرداران و دهیاران باید همواره مردم را در اتاق‌هایشان پذیرا باشند تا نارضایتی بین مردم و مراجعان پیش نیاید تصریح کرد: عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کرونا خوب بود، اما باید همیشه شهر‌های ما به نظافت و آراستگی شهره باشد، زیرا شهر‌های استان در حقیقت میزبانان زائران امام رضا (ع) هستند و باید بهترین مناظر را در استان ببینند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان از شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز خواست تا بیشتر همراه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم باشند.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امو عمرانی استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه استان سمنان دارای ۲۵۷ دهیار است که ۳۰ نفر از این تعداد زن هستند گفت: یکی از اولویت‌هایی که در زمینه دهیاری‌ها در استان پیگیری می‌شود حرکت به سمت روستای بدون بیکار است.

او با بیان اینکه این استان دارای ۲۰ شهرداری نیز است افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی دهیاری‌ها امروز خوشبختانه سه روستای استان شامل جودانه و محمدآباد در میامی و روستای ده‌ملا در شاهرود روستا‌های بدون بیکار هستند و تلاش برای افزایش این تعداد ادامه دارد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.