سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین های جشنواره قرآنی «بهار جانها» در جاجرم

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم از معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی «بهار جانها» در جاجرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر شکوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم گفت: جشنواره قرآنی بهار جان‌ها با همکاری موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) جاجرم در پنج بخش برگزار شد.

شکوری، اظهار کرد: قرائت زیر ۱۶ سال آیه ۱۵۶ احزاب، بالای ۱۶ سال آیه ۸۲ اسراء، ترجمه و مفاهیم سوره حدید، نقاشی ویژه پیش دبستانی و ابتدایی با موضوعات (کرونا را شکست می‌دهیم، خانه قرآنی، مدافعان سلامت) و قصه گویی از جمله بخش‌های این جشنواره بود.

او با اشاره به حضور پر رنگ کودکان در این مسابه هنری عنوان کرد: یلدا عمرانی، یسنا سجادی و ابوالفضل محولاتی به عنوان برترین‌های مسابقه مجازی نقاشی انتخاب شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم افزود: در رشته قرائت بالای ۱۶ سال معین معینی و سید سجاد سیدی مقدم در رشته قرائت زیر ۱۶ سال ابوالفضل غلامی و محمد صادق قربانی و در رشته قصه گویی ریحانه جعفری مقدم به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

شکوری، هدف از برپایی این جشنواره قرآنی را آشنایی هر چه بهتر و بیشتر جوانان و نوجوانان با مفاهیم قرآنی، ترویج آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی و استعدادیابی در حوزه قرآن و عترت برشمرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم عنوان کرد: برترین‌های این جشنواره می‌توانند برای دریافت هدایای خود با شماره ۰۹۱۵۹۸۸۹۲۸۸ تماس حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.