مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی، ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی اجرایی می‌شود.
وی ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعداد‌های محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی، ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه و سایر مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخش فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعداد‌ها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره معرفی کرد.
وی افزود: مرحله استانی سیزدهمین جشنواره مدهامتان روز جمعه ٢٦ بهمن ماه از ساعت ٩ صبح در محل مدرسه قرآنی مشکات برگزار می‌شود.
شیرازیان گفت: این جشنواره با رقابت ٤٥٩ شرکت کننده خواهر و برادر در دو مقطع سنی ٧ تا ١٦ سال در ۶ رشته ترتیل، حفظ جز ٣٠، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز و رده سنی ١٦ تا ٣٠ در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل برگزار خواهد شد.
گفتنی است: افتتاحیه این جشنواره صبح روز جمعه ٢٦ بهمن ماه و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان طی مراسمی با حضور نمایندگان ستاد عالی کانون‌های مساجد در اسفندماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ط


رقابت ۴۵۹ شرکت کننده در جشنواره قرآنی مدهامتان

برچسب ها: جشنواره ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.