سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از پل محور مشهدریزه-جوزقان تا یک ماه آینده

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: پل در حال ساخت محور شهر مشهدریزه به روستای جوزقان، از توابع بخش میانولایت این شهرستان، تا یک ماه آینده بهره برداری می شود.

علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ساخت پل بر روی محور شهر مشهدریزه به روستای گردشگری جوزقان از هفته پیش آغاز شد و با توجه به فرصت اجرای شش ماهه توسط پیمانکار، پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

او با بیان اینکه کمبود اعتبار و بودجه از مشکلات احداث راه‌ها و نگهداری از آن ها است، افزود: تا کنون برای ساخت این پل، ۲۸۰ میلیون تومان صرف شده و برای تکمیل آن به ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد ادامه داد: جاری شدن سیلاب‌های سنگین در رودخانه عبوری از این جاده باعث می‌شد که تنها راه دسترسی مردم روستای جوزقان به شهر مسدود شود از این رو تصمیم گرفته شد تا با تخصیص بودجه‌ای از محل اعتبارات عمرانی شهرستان، پل مورد نیاز بر روی رودخانه احداث شود.

کرباسی بیان کرد: تاکنون پس از اجرای ضوابط انتخاب پیمانکار واجد شرایط، عملیات‌هایی مانند تهیه باکس و مصالح مورد نیاز، تجهیز کارگاه، ایجاد راه انحرافی، ایمن سازی و تابلو گذاری مسیر، پی‌کنی و بتن ریزی و قالب بندی توسط پیمانکار انجام شده است.

او تصریح کرد: این پل به طول ۳۲ متر و ارتفاع یک و نیم متر از سطح راه با ۲۳ دهانه باکس بتنی و استفاده از ۱۶۱ عدد باکس تکمیل خواهد شد.

روستای جوزقان یکی از روستا‌های گردشگری شهرستان تایباد بوده که احداث این پل بر رونق گردشگری این روستا تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام// ا. چ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.