سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا دوباره استخر‌ها و اماکن ورزشی آبی استان یزد را تعطیل کرد

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: با توجه به روند رو به افزایش مجدد کرونا در استان استخر‌ها و اماکن آبی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در پنجمین جلسه کمیته تطبیق ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس تصمیمات جدیدی اتخاد و اطلاع رسانی شده که در بحث ورزش و بازگشایی مکان‌های ورزشی نیز تصمیم گیری شده است.

او افزود: با توجه به شرایط جدید کرونا و وضعیت هشدار در استان یزد تا اطلاع ثانوی کلیه اماکن ورزش‌های آبی اعم از استخر، سونا و جکوزی، مجاز به فعالیت نیستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: همچنین مصوب شد سایر اماکن ورزشی با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا مجاز به فعالیت هستند و در صورت عدم رعابت ضوابط بهداشتی پلمپ می شوند.

شریعتی باهشدار به اهالی ورزش خصوصاً باشگاه‌های بدنسازی و استخر داران، گفت: انتظار داریم به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از تعطیلی مجدد رویداد‌ها و اماکن ورزشی، این عزیزان با دقت حداکثری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.

او  اظهار داشت: نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های مذکور به طور مستمر و موکد از سوی  بازرسین اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات پزشکی ورزشی ادامه دارد و با متخلفین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.