سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور؛

افتتاح ۳۲۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در کردستان

آیین افتتاح ۳۲۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت برای دانش آموزان کردستانی امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در این آیین که مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی استان، روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق و اعضای ستاد اوقات فراغت نیز حضور داشتند، فعالیت ۳۲۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در استان آغاز شد.

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در حاشیه این برنامه گفت: امسال با توجه به شیوع کروناویروس، فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی بیشتر در فضای مجازی به ویژه بستر شبکه شاد با رویکرد کشف و هدایت استعداد‌های دانش آموزان و با شعار "هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک نقش اجتماعی در بستر فضای مجازی" انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه تابستان امسال بیش از ۸۹ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در ۳۲۰ پایگاه مشغول به فعالیت خواهند بود؛ گفت: فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

نریمانی از تمهید مقدمات و اطلاع رسانی ثبت نام و عضویت دانش آموزان در کانال‌های ایجاد شده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شبکه شاد. خبرداد و اظهارداشت: برنامه ریزی‌های لازم برای تشکیل ۳۲۰ پایگاه و شرکت ۸۹ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش آموزان استان در سطح شهرستان‌ها و مناطق انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین کلاس‌های حضوری نیز در صورت صدور مجوز و امکان برگزاری و همچنین استقبال دانش آموزان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.