سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی داریم در حوزه سرگرمی کودک محصولات فناورانه تولید کنیم

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: نیاز کودکان و ضرورت ایجاد شده در خانواده‌ها سبب ترغیب و توجه بیش از پیش تولید کنندگان و افزایش رقابت در این حوزه گردیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛نشست توسعه زنجیره نوآورانه حوزه بازی و سرگرمی با حضور رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه،مهرداد زرین ماه فعال حوزه اسباب بازی و سرگرمی کودکان و جمعی از مدیران شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان در سالن شهید نوروز نژاد برگزار شد.

 معصومه خان احمدی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به تغییر سبک زندگی امروز و صنعتی شدن جوامع، گفت: نیاز کودکان و ضرورت ایجاد شده در خانواده‌ها سبب ترغیب و توجه بیش از پیش تولید کنندگان و افزایش رقابت در این حوزه گردیده است.

خان احمدی در ادامه با تبیین نقش اسباب بازی بعنوان یکی از مهمترین عناصر تربیت و پرورش کودکان آن را ابزاری جهت انتقال مفاهیم و مهارت‌های زندگی عنوان کرد و افزود:معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناوردر ارتقاء تکمیل اجزا زنجیره ارزش این حوزه موثر است.

او ادامه داد: در پارک علم و فناوری کرمانشاه واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان توانمندی در حوزه‌های مرتبط همچون گیم وانیمیشن، بازی و سرگرمی و روانشناختی کودک هستند که با ارائه محصولاتی درسطوح ملی و بین المللی فعال دارند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه لازم است از فرصت‌های معرفی واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان به تولید کنندگان و سرمایه گذاران این حوزه استفاده کنیم، افزود: آمادگی داریم تا متناسب با نیاز تولیدکنندگان حوزه اسباب بازی و سرگرمی کودک محصولات فناورانه و خلاق تولید کنیم.

 مهرداد زرین ماه فعال در حوزه بازی، سرگرمی و اسباب بازی با اشاره به اینکه اسباب بازی سومین تجارت بزرگ جهان است، افزود: ایران هفتمین کشور وارد کننده اسباب بازی است که نشان از بازار خوب این حوزه دارد.

او ادامه داد: شرایط کنونی کشور به سمتی رفته که تولیدکنندگان داخلی کشور جان گرفته اند و به فکر تولید افتادند که باید با حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و فناور این عرصه علمی و خلاقانه سوق داده شود.

زرین ماه ادامه داد:تحول در این صنعت در استان تنها با حضور و نقش آفرینی پارک علم وفناوری و شرکت‌های فعال امکان دارد که امیدواریم به دنبال این نشست و بعنوان استان پیشروآغازگر فعالیت ویژه‌ای در شروع کنیم.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.