سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ایجاد ممنوعیت از اشتغال، صنوف ملزم به اجرای پروتکل‌های بهداشتی می‌شوند

صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ را رعایت نکنند با ایجاد محدودیت و ممنوعیت از اشتغال، ملزم به اجرای موازین بهداشتی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: افراد و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ را رعایت نکنند با ایجاد محدودیت و ممنوعیت از اشتغال، ملزم به اجرای موازین بهداشتی می‌شوند.

او افزود: از مشکلات بزرگ در مسیر کنترل بیماری کووید ۱۹، عدم توجه برخی از صنوف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: ۱۰۳ پروتکل بهداشتی برای اصناف و ادارات از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است که حداقل انتظار سیستم بهداشت و درمان، رعایت این پروتکل‌ها و نظارت جدی سرصنف‌ها و مدیران مربوطه بر اجرای موازین بهداشتی است.

او ادامه داد: تیم‌های ویژه بازرسی کرونا از این پس نسبت به نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومی، ادارات و ... سخت گیرانه عمل خواهند کرد.

شیرانی، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را موجب طولانی‌تر شدن مدت ماندگاری کرونا ویروس و افزایش احتمال شیوع بیماری بیان کرد.

او گفت: مسئولین ارگان‌های حاکمیتی، وظیفه صیانت از افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و با عدم توجه عده‌ای قلیل از مردم به پروتکل‌های بهداشتی سلامتشان به خطر می‌افتد را بر عهده دارند.

شیرانی افزود: با متصدیان صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد و اگر لازم باشد با محدودیت و ممنوعیت برای اشتغالشان ملزم به رعایت موازین بهداشتی می‌شوند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.