سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان بر قیمت ها نظارت کنند

امام جمعه شهرستان انار با بیان اینکه اکثریت مردم از نظر اقتصادی و معیشت در تنگنا هستند، گفت: مسئولان به ویژه اتاق اصناف و تعزیرات، باید با نظارت جدی و دقیق، قیمت‌ها را کنترل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلام ( مدظله العالی) در دیدار با کارگزاران دستگاه قضایی گفت: ویروس گناه و فساد‌ها خطرناک‌تر از ویروس کرونا است که اگر جلوی آن گرفته نشود، ریشه می‌دواند و همه بدنه دستگاه‌ها و جامعه را می‌گیرد.

او با بیان اینکه در قضاوت‌ها و اظهار نظر‌ها باید احتیاط کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) فرمودند: در اتفاقات اخیر و محاکمات امیدبخش مفسدان اقتصادی، برخی از آقایان شروع به اتهام‌زنی به مسئولان و مدیران دیگر که حق آن‌ها این نوع اتهام‌زنی ها نبود، کردند که فضای اتهام ‌زنی بدون سند و مدرک، گناه و معصیت فردی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام منتظری بیان کرد: مسئولان شهر و نماینده مجلس باید ملاحظه مردم به ‌ویژه اقشار ضعیف و کم‌ درآمد را بکنند.

 او با بیان اینکه اکثریت مردم از نظر اقتصادی و معیشت در تنگنا هستند، گفت: مسئولان به ویژه اتاق اصناف و تعزیرات، باید با نظارت جدی و دقیق، قیمت‌ها را کنترل کنند.

امام جمعه شهرستان انار با بیان اینکه چرا باید قیمت بسیاری از اجناس در یزد، رفسنجان و شهربابک کمتر از انار باشد؟ خواستار بررسی و نظارت جدی در  این زمینه و کنترل بیشتر سه شنبه بازار در این شهر شد.

او از فرماندار و نماینده مجلس خواست، هرچه سریع‌تر اداره تعزیرات، اداره صنعت و معدن و تجارت و اداره میراث فرهنگی را در شهرستان‌انار فعال کند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه جمع زیادی از بانوان مایلند ورزش‌های سالم و مورد نیازشان را بدون مزاحم و با خیال راحت به دور از نگاه نامحرم داشته باشند، گفت: از شهردار، شورای شهر و اداره تربیت بدنی می‌خواهیم در ساخت پارک بانوان سرعت داشته باشند و  مکان‌های امنی را برای ورزش بانوان در نظر بگیرند.

 انتهای پیام/م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.