سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ احداث مسجد قدس جوانرود به زمین زده شد

امام جمعه پاوه گفت: مسجد باید پایگاه «انسان‌سازی، مقابله با دشمن، بصیرت‌افزایی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی» باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امام جمعه پاوه در آیین کلنگ زنی مسجد قدس گفت: مسجد باید پایگاه «انسان‌سازی، مقابله با دشمن، بصیرت‌افزایی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی» باشد.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: رسالت اصلی مسجد انسان سازی و مسلمان باید به ان اهتمام ورزند.

او  بر ضرورت حفاظت معنوی از مساجددر برابر ترفند دشمنان اشاره کرد و اظهارداشت: حفظ و حراست از مساجدبرای مقابله با توطئه دشمنان دین نیاز امروزجامعه اسلامی است.

امام جمعه جوانرود نیز تبریک احداث این مسجد تازه تاسیس گفت: مساجد به عنوان بزرگترین و مهمترین پایگاه دینی از منزلت والایی در میان جامعه اسلامی برخوردار است و می‌تواند نقش به سزایی ایفا نماید.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: مسجد از ابتکارات اسلام برای شکل دادن به اجتماعات و ارتباطات مردم بر محور ذکر، نماز و توجه به خداوند است.
نماینده، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه هم به افزایش تعداد مساجد  اهل سنت در پس از انقلاب اشاره کردو گفت: در حال حاضر ۵۱۰ مسجد در منطقه اهل سنت استان کرمانشاه دایراست.

حجت الاسلام فاضلی افزود: ازاین تعداد مسجد ۱۰۷ مسجد در شهرستان جوانرود واز این ۱۰۷ مسجد نیز ۲۳ مسجد در شهر دایر هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات نیز به تشریح احداث مسجد تازه تاسیس قدس در شهرک فرمانداری شهر جوانرودپرداخت وگفت: این مسجد در دو طبقه در زمینی به مساحت ۴۱۰ متر مربع با اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

ماموستا ملا هادی رمضانی افزود: زمین این مسجد از سوی خیر جوانرودی بنام اقبال محمدی اهدشده است و رستگار صالح زاده خیر دیگر جوانرودی نیز صفر تا صد احداث این مسجد را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.