سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم زنان از مدیریت باید افزایش یابد

استاندار آذربایجان غربی گفت:گر چه در چند سال اخیر سهم بانوان از پست‌های پایه و میانی افزایش یافته، اما هنوز تا رسیدن به وضعیت مورد درخواست هیات دولت فاصله داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استانداری آذربایجان غربی امروز پنجشنبه ۱۲ تیر در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت در سال جاری که با حضور اعضا در استانداری برگزار شد، آموزش مدیران و ضمن خدمت کارکنان را یکی از موضوعات مهم برای افزایش بهره وری دانست و افزود: دستگاه‌های اجرائی باید آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان را جدی بگیرند.
 
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جوانگرایی شکل گرفته در مدیریت‌های استان و لزوم اجرای برنامه ششم توسعه در خصوص سهم ۳۰ درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی گفت: اگر چه در چند سال اخیر سهم بانوان از پست‌های پایه و میانی افزایش یافته، اما هنوز تا رسیدن به وضعیت مورد درخواست هیات دولت فاصله داریم.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به جوانگرایی شکل گرفته در مدیریت‌های استان تصریح کرد: سن مدیریت استان در سال گذشته به نسبت سال ۹۷، ۶ سال جوانتر شده است.

شهریاری یکی از راهکار‌های افزایش بهره وری و رضایتمندی مردم را توسعه دولت الکترونیک دانست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه ارتقای خدمات دولتی برای افزایش رضایتمندی مردم، برنامه ریزی برای توانمندسازی و بهسازی و آموزش کارکنان، بررسی و تصویب برنامه‌های مورد نیاز ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه کردن اصول پاسخگویی، شفافیت و تقویت نقش نظارتی تشکل‌های مردمی در بخش عمومی را از جمله مهمترین وظایف شورای راهبری توسعه مدیریت برشمرد.

ناصر حضرتی پر در ادامه شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌هایی اجرایی و کمیته‌های شورای راهبری توسعه مدیریت را تشریح ساخت.

انتهای پیام/ن م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.