احزاب و تشکل‌های سیاسی در جامعه امید آفرینی کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از نیاز‌های اساسی مردم ایجاد امید و نشاط اجتماعی است و ضروری است احزاب و تشکل‌های سیاسی در جامعه امید آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه مدیران احزاب و تشکل‌های سیاسی استان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان و به تبع آن در کشورمان گفت: امروز مقابله با شیوع این بیماری یکی از اولویت‌های مهم دولت بوده و دولت تمامی تلاش خود را برای درمان بیماران مبتلا و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه بکار بسته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی عملکرد دولت تدبیر و امید در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا را بسیار شاخص و مثمر ثمر دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های موجود تمام امکانات خود را برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا بکار بسته و کاهش مرگ در اثر ابتلا به این بیماری در ایران در مقایسه با بسیاری از کشور‌های جهان حاکی از این مدعاست.

مصطفوی با قدردانی از تلاش کادر درمانی و پزشکان در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اظهار امیدواری کرد: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی در کاهش انتشار این ویروس همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در اجرای طرح تحول سلامت وافزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در کشور اظهار کرد: در این ایام که در اوج ابتلای مردم به بیماری کرونا هستیم، بسیاری از افراد مبتلا در بیمارستا‌ها بستری می‌شوند و از بابت درمان مبتلایان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مصطفوی با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز به دلایل آن پرداخت و گفت: رعایت نکردن فاصله‌های اجتماعی و جدی گرفته نشدن این بیماری توسط برخی از افراد، افزایش مراودات اجتماعی و افزایش تعداد تست‌ها و بیماریابی، موجب اغزایش تعداد مبتلایان استان به بیماری کرونا شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات مختلف مردم در جامعه و ایجاد ناامیدی و نگرانی مردم در زمینه شیوع ویروس کرونا، گفت: یکی از نیاز‌های اساسی مردم در امید و نشاط اجتماعی است و ضروری است احزاب و تشکل‌های سیاسی در جامعه امید آفرینی کنند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.