سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرچم آستان قدس رضوی در آب‌های خلیج فارس برافراشته شد

پرچم آستان قدس رضوی در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس با استقبال و حضور مردم بوشهر برافراشته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آستانه میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک امام رضا (ع) در آب‌های خلیج فارس به اهتزار درآمد.

خادمان حرم مطهر رضوی ضمن تجدید میثاق با شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای گمنام با رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا دیدار و گفتگو کردند.

عبدالحمید خورشیدی دبیر ستاد زیر سایه خورشید شهرستان جم در این مراسم بیان کرد: خادمان حرم امام رضا(ع) پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از مادر شهید عبداله رستمی خواه و ابراهیم بکران خیر مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند.

خورشیدی افزود: در مسیر حرکت کاروان عشق، با همکاری اداره بنیاد شهید و کمیته امداد از کلیه خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و ۶ خانواده موفق تقدیر شد.

در ادامه این حرکت فرهنگی و کشوری کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان توحید جم با مدافعان سلامت این شهرستان دیدار و از پرستاران تلاشگر حوزه سلامت تقدیر و تشکر کردند.

اجرای گروه سرود یا ضامن آهو مجتمع مسکونی پارس جم در بدو ورود کاروان زیر سایه خورشید در بیمارستان حال و هوای معنوی این روز‌ها را دو چندان کرد.

برنامه پایانی کاروان زیر سایه خورشید درجوار آرامگاه شهید خوشنام خفته در پارک پردیس جم با حضور تنی چند از مسئولان و مردم ولایت مدار شهرستان جم برگزار و مراسم وداع با پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا (ع) اجرا شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.