جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی در استان بوشهر آغاز شد.

جشن‌های زیر سایه خورشید در بوشهر آغاز شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر با تبریک دهه کرامت گفت: امسال در قالب این جشن‌ها، ۲۵۰ برنامه به این مناسبت در ۱۲منطقه از شهرستان‌های استان بوشهر اجرا خواهد شد.

اکبر قائدی با اشاره به اینکه کاروان خدام رضوی عصر جمعه وارد بوشهر شدند، افزود: خادمان پس از ورود به فرودگاه به زیارت قبور شهدای سرافراز رفتند.

او بابیان اینکه از امروز (شنبه هفتم تیر) برنامه‌های رسمی کاروان زیر سایه خورشید شروع شده است، ادامه داد: دو تیم خدام انیس الشموس و شمس الشموس به دو شهرستان دشتی و تنگستان سفر خواهند کرد.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر همچنین با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی طبق مصوبه ستاد کرونای استان در اجرای برنامه‌ها بیان کرد: تیم‌های ویژه‌ای عملیات ضدعفونی و گندزدایی را به صورت مستمر انجام می‌دهند و همچنین برنامه‌ها به گونه‌ای پیش بینی شده است که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

قائدی برنامه‌های شاخص جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر را دیدار با خانواده معظم شهدای ناوچه کنارک، دیدار با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، سرکشی به خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: دیگر برنامه‌های این کاروان، تجلیل از نو عروس و داماد‌هایی است که در دهه کرامت ازدواج کرده‌اند اما به دلیل شرایط بیماری کرونا نتوانسته‌اند جشن بگیرند.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر، تجلیل از پدر و مادر‌های متولد دهه‌ ۶۰ و ۷۰ که سه فرزند و بیشتر دارند را از دیگر برنامه‌های شاخص جشن‌های زیر سایه خورشید معرفی کرد و ادامه داد: از غسال ها، قبرکن‌ها و پاکبانان‌ شهرداری که کمتر از زحمات آنان قدردانی شده نیز تجلیل خواهد شد.

قائدی یکی دیگر از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید را تجلیل از پزشکان، پرستاران، کارکنان بخش سلامت و کارکنان مراکزی که در این چندماه اخیر زحمات بسیاری در مقابله با ویروس کرونا کشیده‌اند دانست و گفت: از کار آفرینان برتر استان هم قدردانی می‌شود.

او بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید در قالب دو‌ گروه جداگانه هر روز در دو شهرستان برنامه‌ها را برگزار می‌کنند و در جمعه پیش رو مراسم اختتامیه جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بوشهر بر پا خواهد شد و با بدرقه خدام، برنامه‌های سیزدهمین سال جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.