سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس:

فارس در تخصیص اعتبار پروژه ها عملکرد خوبی در کشور دارد

حسن نوروزی با بیان اینکه فارس در زمینه تخصیص اعتبار پروژه‌ها در سطح کشور عملکرد خوبی داشته است، اظهار امیدواری کرد که وضعیت تخصیص به گونه‌ای باشد که شاهد رشد و عمران استان باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در جلسه رسیدگی مسائل و مشکلات روستا‌های شهرستان‌های شیراز و زرقان با بیان اینکه استان فارس در زمینه تخصیص اعتبار پروژه‌ها در سطح کشور عملکرد خوبی داشته است،  اظهار امیدواری کرد: وضعیت تخصیص به گونه‌ای باشد که شاهد رشد و عمران استان فارس باشیم.

او از توزیع اعتبارات عمرانی به پروژه‌های شهرستان‌های استان در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها خبر داد و گفت: جمع اعتبارات عمرانی در استان فارس مبلغ ۳۲۵۰ میلیارد تومان است که بزودی تزریق خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر اینکه همه‌ی استان و شهرستان ها، محدود به این اعتبارات نیستند، تصریح کرد: در بخش اعتبارات ملی (پروژه‌های عمرانی کشور) تاکنون ۸۶ درصد تخصیص اعتبار، در بخش پروژه‌های ملی با ویژگی استانی تاکنون ۵۶ درصد تخصیص اعتبار و همچنین در بخش اعتبارات ملی استان تاکنون ۸۰ درصد تخصیص اعتبار داشتیم.

او از توجه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و دارای پیشرفت فیزیکی بالا خبر داد و افزود: تلاش داریم به پروژه‌های مهم شهرستان‌های شیراز و زرقان تخصیص بیشتری دهیم تا محرومیت‌های موجود در روستا‌های این دو شهرستان رفع شود.

او تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای دولت، نباید صرفا به این اعتبارات ناچیز محدود شد که می‌طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های شیراز و زرقان نیز از ظرفیت‌های قانون بودجه و تهاتر نهایت استفاده را ببرند.

ابراهیم عزیزی، جعفر قادری، علیرضا پاک فطرت و روح اله نجابت نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های شیراز و زرقان نیز در این جلسه بر ضرورت توجه ویژه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان فارس به رفع مسائل و مشکلات روستا‌های شهرستان‌های شیراز و زرقان تاکید کردند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.