سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول:

بیش از ۴۲ درصد ابتلا بیماری کرونا در شهرستان چرداول در۱۰ روز اول تیر ماه رخ داده است

صیدی گفت : بیش از ۴۲ درصد موارد ابتلا و ۵۰ درصد فوت ناشی از بیماری کرونای شهرستان چرداول در۱۰ روز اول تیر ماه رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول گفت : بیش از ۴۲ درصد موارد ابتلا و ۵۰ درصد فوت ناشی از بیماری کرونای شهرستان چرداول در۱۰ روز اول تیر ماه رخ داده است، که ادامه این وضعیت نگران کننده و مخاطره آمیز است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول با بیان اینکه تعداد بیماران شناسایی شده در شهرستان به شدت افزایش یافته است ، اظهار داشت : همشهریان عزیز به این نکته توجه کنند که خطر کرونا ویروس همچنان جدی است و افزایش موارد ابتلا به آن در شهرستان چرداول، نشان از بی توجهی برخی افراد نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

او اضافه کرد: بیماریابی فعال در راستای شناسایی افراد مبتلا به کووید ۱۹ همچنان ادامه دارد و پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در روز‌های آینده شاهد شناسایی موارد بیشتری از بیماران مبتلا به کرونا ویروس باشیم.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول افزود : متاسفانه در روز‌های اخیر روند رو به رشد مبتلایان، بستری شدگان در بیمارستان‌ها و فوت ناشی از کرونا ویروس را شاهد هستیم که اگر به رفتار‌های پرخطر شامل: برپایی مراسمات، تجمع و تردد‌های غیر ضرور بدون فاصله گذاری اجتماعی توجه نشود، انتظار شیوع بالا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در سطح شهرستان وجود دارد.

عدنان صیدی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ درمانی برای کرونا ویروس کشف نشده است و تنها راه غلبه و قطع زنجیره انتقال بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تردد‌های غیر ضرور و استفاده از وسایل حفاظت فردی " ماسک و دستکش " است.

او ادامه داد : مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان چرداول، همه چیز به شما بستگی دارد، در صورت عدم رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس و فوت عزیزانمان خواهیم بود.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.