سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی تریلر حامل پرس کاه بر روی پل دولت آباد نیشابور

بر اثر آتش سوزی تریلر پرس کاه بر روی پل دولت آباد به مدت ۴ ساعت جاده نیشابور به فیروزه مسدود شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری نیشابور گفت: صبح امروز آتش سوزی یک تریلر حامل پرس کاه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه‌های دو و یک به محل اعزام شدند.
 
او افزود: با رسیدن اولین تیم عملیاتی، درخواست تانکر پشتیبانی آب و لودر یا بیل مکانیکی داده شد و همزمان آتش نشانان از دو جهت به آتش حمله کرده و آن را مهار کردند.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور ادامه داد: موقعیت قرار گرفتن تریلر بر روی پل هوایی و عدم امکان مانور لودر و یا بیل مکانیکی با توجه به جدول‌های وسط جاده گرفته شده بود و امکان تخلیه بار تریلر وجود نداشت لذا با هماهنگی راننده یک کامیون کشنده در محل حاظر شد و با کمک جرثقیل اداره راه و ترابری، تریلر از کانون حریق جدا شد سپس بیل مکانیکی اقدام به جابجایی پرس‌های نیم سوخته کرده و در پایان با رسیدن گریدر اداره راه و ترابری کف جاده به طور کامل تمیز و با جابجایی کفی تریلر جاده بازگشایی شد.
 
حسینی با اشاره به اینکه بر اثر این آتش سوزی بار تریلر به طور کامل از بین رفت، کفی تریلر و کشنده آن نیز در آتش سوخت و آسیب دید، بیان کرد: علت این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.
 
او تصریح کرد: رانندگان توجه داشته باشند برای پیشگیری از بروز آتش سوزی در بار‌های با قابلیت اشتعال بالا حتما روی بار را با چادر برزنتی بپوشانند تا از رسیدن جرقه و شعله احتمالی به آن جلوگیری شود.
 
 
انتهای پیام//ر.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.