سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم مبارزه جدی با قاچاق احشام

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، بر لزوم مبارزه جدی با قاچاق احشام در مناطق مرزی تاکید کرد و گفت: جابجایی دام بدون پلوک‌کوبی در مناطق مرزی ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت : حمل و نقل دام‌ها بدون پلاک کوبی و اخذ برگه قرنطینه از اداره دامپزشکی تخلف محسوب می‌شود، که در صورت مشاهده با آن مقابله خواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه باید با مسببان تخلفات دامپزشکی به ویژه در زمینه قاچاق احشام با کمک دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در امر مبارزه با این پدیده باجدیت برخورد شود، گفت : استان کرمانشاه از نظر دامپروری در رتبه بالای کشوری قرار داشته و روند رو به رشدی دارد، لذا جلوگیری از قاچاق دام اهمیت بیشتری در توسعه صنعت دام و صادرات آن در سال جهش تولید دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری باتوجه به دستور العمل اجرای طرح پلاک کوبی بالغ بر ۸۲ هزار و ۷۱۳ راس دام سبک و ۳۹۶ راس دام سنگین خارج از استان پلاک کوبی شدند، همچنین در این بازه زمانی پلاک کوبی ۲۴۹ دام سنگین و ۲ هزار و ۵۲۶ دام سبک داخل استان کرمانشاه در مبارزه با قاچاق احشام انجام گرفته است.

حاج محمدی افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود که همه دام‌های روستا‌های نوار مرزی پلاک کوبی و در سامانه هویت دام ثبت شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.