سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع نکنید کرونا همچنان در کمین است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: برگزاری هر گونه تجمع و ارائه خدماتی که موجب تجمع افراد و تهدید سلامت افراد شود ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری هرگونه تجمع و ارائه خدماتی که موجب تجمع افراد و تهدید سلامت افراد شود ممنوع شد.

او با بیان اینکه رانندگان از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه هستند افزود: به منظور حفظ سلامت این قشر، مهلت دریافت کارت سلامت رانندگان تا پایان تیرماه جاری تمدید گردید.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: رانندگان می‌توانند به تدریج و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای دریافت کارت سلامتشان به دفاتر مربوطه مراجعه نمایند.

او با اشاره به آغاز رسمی کمپین استفاده همگانی از ماسک و رونمایی از پوستر این پویش در حاشیه شانزدهمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا و با تأکید بر ضرورت استفاده از ماسک گفت: استفاده همگانی از ماسک می‌تواند حداقل تا ۸۵ درصد در قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ مؤثر باشد.

جزایری همچنین با اشاره به الزام مدیران و کارکنان دولت به استفاده از ماسک افزود: تدابیر لازم برای تأمین ماسک مورد نیاز مردم استان و کادر بهداشتی و درمانی اندیشیده شده و مقرر گردید سازمان صنعت معدن و تجارت ماسک مورد نیاز یک ماه استان را تأمین نماید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.