سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:

مسئولین و مردم نباید از جانفشانی‌های شهدا غافل شوند

سرهنگ مهدی خانی گفت: مسئولین و مردم باید از جانفشانی‌های شهدا غافل نشوند زیرا که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداء است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مظفر مهدی خانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و در دیدار با خانواده شهید گرانقدر سلطان مراد نوروزی از شهدای مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: شهیدان عرصه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با نثار خون خود سعی داشتند تا جوانان جامعه را از چنگال منحوس مواد مخدر نجات دهند و سلامتی را به مردم هدیه کنند.

او زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا را وظیفه‌ای واجب دانست و افزود: مسئولین و مردم باید در هر حال و مکانی از جانفشانی‌های شهدا غافل نشوند چرا که آبادانی ، شکوفایی ، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و دیدار با خانواده شهدا ، ما را در ادامه راه ثابت قدم می‌کند.

 شهید ستوان دوم سلطان مراد نوروزی از شهدای گرانقدر مبارزه با مواد مخدر ناجا می‌باشد که در سال ۱۳۷۸ در منطقه کورناک ایرانشهر در حین درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.