سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رندر‌های ارزان‌ترین گوشی 5G موتورولا لو رفت

رندر‌های ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G موتورولا در فضای مجازی فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از معضلاتی که این روز‌ها برای خرید گوشی‌هایی با فناوری ارتباطی 5G وجود دارد، قیمت بالای آن‌ها است. موتورولا قصد دارد اولین گوشی مقرون به صرفه 5G خود را به نام Moto g 5G معرفی کند.

به تازگی، تصاویری از رندر‌های این گوشی در فضای مجازی دیده شده که مشخصات ظاهری آن را برملا کرده است. بر اساس رندر‌های لو رفته، این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی ارزان 5G موتورولا دارای دو حفره پانچ روی نمایشگر و در پشت خود، دارای یک دوربین چهارگانه با ترکیب مربعی شکل است. پشت این گوشی نشان می‌دهد که دوربین اصلی پشتی Moto g 5G یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی دارد.


بیشتر بخوانید


به نظر می‌رسد موتورولا تصمیم دارد به خانواده Moto g خود تغییراتی بدهد و این تغییر از ماژول دوربین این گوشی‌ها آغاز شده است. ماژول دوربین Moto g 5G نسبت به تمام برادران خود مانند Moto g Power، Moto g Stylus و Moto g Fast متفاوت است.

جزئیات به‌دست آمده از گوشی آینده موتورولا

متأسفانه، هنوز هیچ جزئیاتی از مشخصات این گوشی در دسترس نیست، اما می‌توان حدس‌هایی درباره آن زد. اول از همه، ممکن است با توجه به پشتیبانی این گوشی از فناوری ارتباطی 5G، یک باتری بسیار مناسب با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای آن در نظر گرفته شده باشد. از آن‌جایی که پردازنده Snapdragon 765 نسبت به تراشه Snapdragon 865 با فناوری 5G قیمت پایین‌تری دارد، پس معقول است اگر تصور کنیم که این گوشی مجهز به تراشه ارزان‌تر باشد. از نظر حافظه، ممکن است Moto g 5G مجهز به حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی همراه با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی باشد. برای نمایشگر گوشی هم می‌توان یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن +FHD را انتظار داشت. با در نظر گرفتن قیمت هزار دلاری موتورولا +Edge 5G، انتظار می‌رود این گوشی مقرون به صرفه از ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار به فروش برسد.

با این وجود، هنوز باید منتظر بمانیم تا موتورولا Moto g 5G را معرفی کند و مشخصات رسمی آن را متوجه شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.