سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدنگاری زمین‌های ساحلی نوشهر به اتمام رسید

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر - رویان از پایان حدنگاری زمین های ساحلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر- رویان از پایان حدنگاری زمین های ساحلی در این شهرستان خبر داد و افزود:زمین‌های حدنگاری شده برای اخذ سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به اداره ثبت شهرستان ارسال شد.

او با بیان اینکه با اخذ سند جلوی تجاوزات احتمالی به زمین‌های ساحلی گرفته می‌شود، افزود: براساس قانون، زمین‌های ساحلی در حریم ۶۰ متری دریا قابل تملیک نیست و بر اساس قانون نسبت به ابطال سند اقدام خواهیم شد.

مشایخ پول در حاشیه تخریب یک واحد مسکونی در ساحل کپورچال نوشهر، گفت: این واحد مسکونی براساس رأی صادره از دادگاه و با حضور نمایندگان قضایی و انتظامی تخریب شد.

او افزود: با تخریب این واحد مسکونی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع ازعرصه ساحلی آزاد سازی و به وضع سابق اعاده شد.

مشایخ پول با اعلام اینکه از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۳۱۸ هزار مترمربع زمین‌های ساحلی در حوزه این شهرستان آزاد سازی شد، گفت: از ۵۰ کلیومتر طول ساحل نوشهر مقدار ۴۰ کیلومتر آن ازاد سازی شد که حدود شش کلیومتر از این اراضی در دست نهاد‌ها و سازمان دولتی و دستگاه‌های نظامی است.

رئیس اداره منابع طبیعی نوشهر افزود: با دستور استاندار مازندران و پیگیری مسئولان ذیربط در حال بازپس گیری این اراضی هستیم.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.