سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی احتیاطی در انتقال المان شهری حادثه آفرید

رئیس اورژانس ۱۱۵زرند گفت:تریلی حامل المان شهری هنگام عبور از بلوار جمهوری زرند با سیم‌های برق فشار متوسط برخورد و یکی از کارگران شهرداری زرند که بالای تریلر حامل المان بود سقوط و فوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عربپور ، رئیس اورژانس ۱۱۵زرند گفت: لحظاتی پس از حادثه برخورد تریلر با سیم برق و سقوط کارگر شهرداری دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و جوانی که از بالای تریلر سقوط کرده بود را به بیمارستان زرند انتقال دادند.

 او افزود: مصدم به علت شدت جراحات وارده برای ادامه درمان به بیمارستان کرمان انتقال داده شد که بر اثر صدمه شدید از ناحیه سر تلاش پزشکان در نجات او بی نتیجه ماند و متاسفانه جان خود را از دست داد .

 اسدی رئیس اداره برق زرند گفت: در این حادثه  شبکه برق فشار متوسط دچار پارگی و برق ساکنین آن محل به مدت یک ساعت قطع شد و خساراتی نیز به شبکه برق وارد شده است .

 اسدی افزود: قبل از انتقال هرنوع بار با ارتفاع بالا در سطح شهر می بایست با این اداره هماهنگی صورت گیرد، اما متاسفانه بدون هماهنگی و در یک اقدام خودسرانه اقدام به انتقال این المان با ارتفاع بالا کردند و این حادثه رخ داده است.

سروان قاسمی کارشناس راهنمایی و رانندگی زرند علت این حادثه را رعایت نکردن اصول ایمنی در انتقال المان شهری مربوط به شهرداری از سوی راننده عنوان کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.