سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دلیل شیوع کرونا؛

مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله صدوقی لغو شد

دفتر شهید محراب اعلام کرد مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی به علت شرایط کنونی جامعه برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  دفتر شهید محراب اعلام کرد مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی به علت شرایط کنونی جامعه برگزار نمی‌شود.

در این پیام آمده است:

یازدهم تیرماه یادآور شهادت عالم ربانی و انسان متعالی، شهید آیت الله صدوقی است که همچون مولایش امیرمومنان علی (ع) قامتش در رمضان و در محراب عبادت از سوی منافقین به خون خود رنگین گشت.

امسال نهمین سالی است که سالروز شهادتش با غم از دست دادن تنها یادگار صبورش مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی قرین گشته است.

او همانند پدر همه همت خود را وقف خدمتگزاری به مردم نمود و هنوز یاد خیر او در ذهن مردمان این دیار باقی مانده است.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن عزیزان به اطلاع می‌رساند با توجه به توصیه‌های مقامات بهداشتی مبنی بر عدم تجمع به علت شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت جامعه، امسال مراسم یادبود شهادت آیت الله صدوقی و یادگار فقیدش برگزار نخواهد شد و خواهیم کوشید پاسداشت یاد آن دو شخصیت به گونه‌ای با انجام فعالیتی خیرمندانه و سازگار برای شرایط کنونی جامعه صورت گیرد.


بر همین اساس ضمن تشکر از آحاد جامعه که همه سال با حضور در مراسم بزرگداشت این دو عزیز یاد آنان را گرامی می‌داشتند و با تشکر از حسن نیت و اهتمام همه مسئولان و نهاد‌های انقلابی از آنان در خواست می‌شود به علت شرایط خاص جامعه و برای حفظ سلامتی مردم از برگزاری هرگونه مراسم سالگرد و یادبود خودداری فرمایند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.