سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ ابتذال غرب را در مرز‌ها زمین‌گیر کنید

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مرزبانان نیروی انتظامی با فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی و تقویت روحیه معنوی کارکنان و مرزنشینان، فرهنگ ابتذال غرب را در مرز‌ها زمین گیر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار فرمانده مرزبانی استان گفت: مرزبانان نیروی انتظامی با فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی و تقویت روحیه معنوی کارکنان و مرزنشینان، فرهنگ ابتذال غرب را در مرز‌ها زمین گیر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه حراست و صیانت از مرز‌های هر کشوری کاری تخصصی و مهم است، گفت: از عمده کار‌های مهم نیرو‌های مرزبانی، جلوگیری از قاچاق، ورود و خروج مواد مخدر، اقدامات فرهنگی و امنیتی است که نیرو‌های متخصص مرزبانی آذربایجان شرقی با فعالیت‌های شبانه روزی در این حوزه‌ها، امن‌ترین مرز کشور را در شمالغرب ایران به هم میهنان عزیزمان هدیه کرده‌اند.

او با اشاره به حساسیت کار حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی این نیرو در مرزها، گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن در بین نیرو‌ها و مرزنشینان و همچنین جلوگیری نفوذ فرهنگ مبتذل غرب باید قدم موثر و جهادی در اولویت باشد.

او گفت: مسئولان فرهنگی در مرز‌ها باید فعالیت‌های فرهنگی، عبادی و معنوی در بین نیرو‌ها را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح عاملی بازدارند در برابر زیاده خواهی دشمنان است، گفت: نیرو‌های مسلح با اطاعت محض از فرماندهی معظم کل قوا و نظم در ماموریت‌های محوله، نقش آفرینی در روز‌های سخت را رسالت خود می‌دانند و همیشه در این زمینه کارنامه درخشان دارند.

او نیرو‌های مسلح را محبوب‌ترین قشر در بین مردم توصیف کرد و گفت: نیرو‌های مسلح با وحدت و یکپارچگی اهداف نظام اسلامی را قوام و دوام می‌بخشند.

در ابتدای این دیدار فرمانده مرزبانی استان سرهنگ احمدی از فعالیت این نیرو در مرز‌های آذربایجان شرقی گزارش داد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.