سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم آتش سوزی در دره «ژاله»

رییس اداره منابع طبیعی پاوه با اشاره به تداوم آتش سوزی در دره «ژاله» منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل، این شهرستان گفت : این آتش‌سوزی هم‌اکنون به صورت پراکنده و نقطه به نقطه ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یادگار غالبی رییس اداره منابع طبیعی پاوه گفت : آتش سوزی گسترده در بوزین و مرخیل که از سه نقطه آغاز شده بود خوشبختانه در ۲ نقطه مهار و منطقه سوم نیز در حال خاموش شدن است.

او گفت : آتش سوزی دره ژاله بیشتر به شکل نقطه به نقطه است و این‌گونه نیست که بخش وسیعی را در بر گرفته باشد و همین موضوع مارا امیدوار کرده که هرچه زودتر آن را به صورت کامل اطفاء کنیم.

غالبی با بیان اینکه مراتع دره ژاله عموما به صورت مشجر است، افزود: پوشش جنگلی خاصی در این نقطه وجود ندارد که به درختان آسیب بزند.

مدیر اداره منابع طبیعی پاوه ادامه داد: هم اکنون شرایط هوایی مساعد و شاهد وزش باد در منطقه نیستیم که این موضوع به زودتر خاموش شدن آتش کمک می‌کند.

او از حضور نیرو‌های بومی و امدادی در منطقه خبر داد و گفت: همه در حال تلاش هستند که هرچه زودتر شاهد خاموش شدن باقی‌مانده آتش در دره ژاله باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.