سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرد:

۱۵۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تعداد پروژه‌های نیمه تمام در خراسان رضوی ۱۵۰ پروژه است که برای تکمیل این پروژه‌ها ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:   هدف ما امسال تکمیل و بهره برداری ۹۰ پروژه نیمه تمام تاپایان امسال است که احداث ۵۰ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ خانه جوان و تعدادی استادیوم ورزشی از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.
 
 او افزود: برای اینکه استادیوم آبرومندی در بردسکن احداث شود حداقل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که می‌طلبد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز برای این امر پی گیری کند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از احداث دو زمین چمن مصنوعی تا پایان امسال در دهستان درونه و رکن آباد از توابع بردسکن ادامه داد: بردسکن با بیش از ۲۰ فضای ورزشی سرانه ورزشی آن به ازای هر نفر بیش از یک متر مربع است درصورتی که متوسط استان ۵۵ صدم متر مربع است که نسبت به جمعیت شهرستان بالاترین سرانه ورزشی را دارد.
 
فتاحی حمایت نکردن بخش خصوصی از ورزش شهرستان‌ها را یکی دیگر از مشکلات ورزش در شهرستان‌ها اعلام و بیان کرد: امروزه ورزش باشگاهی شده و دیگر تیم‌های منتخب نداریم و تیم‌های باشگاهی باید از طریق بخش خصوصی مورد حمایت قرار بگیرند که متاسفانه بخش خصوصی ورود پیدا نمی‌کنند.
 

نبود سالن های ورزشی در شهرستان ها

 
او تصریح کرد: اکثر شهرستان‌های استان فاقد سالن‌های تخصصی در رشته‌های ورزشی هستند و نمی‌توانند با خیال راحت ورزش کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: بردسکن در حوزه همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در کشور به یک برند تبدیل شده است که امسال هم قرار است دهمین همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در مرداد برگزار شود.
 
 فتاحی اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان بردسکن در حوزه ورزش از ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است و توانسته به عنوان اولین شهرستان استان مجمع حامیان ورزش را تشکیل دهد که مراحل ثبت آن در حال انجام است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی  با اشاره به فرسودگی اکثر سالن‌ها و اماکن ورزشی خراسان رضوی گفت: امسال ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات و تجهیزات این اماکن به بردسکن اختصاص داده شده است و اولویت ما در استان حفظ و نگهداری فضا‌های ورزشی است.
 
انتهای پیام//ی.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.