سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

طی مراسمی لقمان منصور پور به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، طی مراسمی که جمعی از مسئولان شهرستان و واحد‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان حضور داشتند، از زحمات شاهی قدردانی و لقمان منصور پور به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی مهاباد معرفی شد.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: اخلاق محوری، قانون گرایی، فرآیند محور بودن، تکریم ارباب رجوع و مشارکت اجتماعی و فردی و خرد جمعی باید جزو ۵ مولفه اساسی برای ارتقا سلامت شهروندان در محیط درمانی قرار بگیرد.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد خاطرنشان کرد: احترام در محیط کار، رضایت مندی ارباب رجوع از همکار ارائه دهنده خدمت و اعتقاد به بهبود مستمر در بیمارستان باید نهادینه شود. با هم بودن آغاز، با هم ماندن پیشرفت و با هم کار کردن موفقیت را به دنبال دارد.

لقمان منصور پور سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: بیمارستان مهاباد به عنوان بلوک درمانی جنوب استان و دارای کادر درمانی و نیرو‌های توانمند می‌باشد خدمت در بیمارستان یک کار تیمی است و کار تیمی مستلزم تعامل و همکاری و مشارکت همه پرسنل است.

شایان ذکر است لقمان منصور پور دارای تخصص مغز و اعصاب بوده و سوابق ریاست بیمارستان مهاباد را در سنوات گذشته در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.