سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه میلیاردی برای مالک سانتافه قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲۴ میلیارد ریالی مالک سانتافه قاچاق خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: مامورین انتظامی شهرستان شیراز با مشکوک به یکدستگاه خودروی سانتافه که در سطح شهر در حال تردد بود اقدام به بررسی مدارک خودروی مذکور کردند.

او ادامه داد: مامورین طی بررسی‌های اولیه متوجه اشکلاتی در مدارک شدند که جهت بررسی‌های بیشتر خودرو توقیف و پرونده‌ای برای پیگیری موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مبشری افزود: شعبه چهارم تعزیرات حکومتی فارس که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت اقدام به تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع کرد که نهایتا طی استعلامات انجام شده مشخص که پلاک نصب شده بروی خودروی سانتافه متعلق به خودروی دیگری بوده و سانتافه مکشوفه بطور قاچاق و بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خودرو و جریمه ۲۴ میلیارد ریالی مالک آن صادر کرد.

مبشری گفت: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.